günler geçiyor...

2 Nisan 2011 Cumartesi

YENİ BİR CAN

       HOŞGELDİN güzel yavru...hepimize umut verdin..aynı heyacanı hissetmekdostlarla ne güzel.  bir heyacanla oturdum bilgisayarın başına´,sevincimi dostlarla paylaşmak için birde baktım ki onlar benden önce davranmış,şükür dedim rabbime çok şükür hepimiz aynı sevinç için koşmuşuz...bizi öyle güzel bir annenin,etrafında topladı ki kardeşliği yudum yudum tattırıyor hamd olsun...yeni bir CANgeldi,içimize uzun bir bekleyişten sonra ...cennetten mis gibi kokusuyla...üstelikte tam da ibrahim peygamberin zürriyet duasına gelmişken geldi...YARABBİ!bu güzel anne babaya temiz bir soy nasip etki onlarla nice nesiller fayda bulsun...razı  olduğun kulluğu lutfeyle...

2 yorum:

  1. merhaba hanımefendi. bloğunuz ve yazınız çok güzel. akıcı ve kolay okunuyor. sanki sohbet tadında. duygularınızı çok güzel ifade ediyorsunuz gerçekten. umarım devam edersiniz yazmaya.

    YanıtlaSil